Thursday 29 November 2012

first trial..amazing

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

saya suda begelar pengedar bebas shaklee...

Nak tau ape itu SHAKLEE???

SHAKLEE nih adalah Syarikat No.1 Dalam Pembuatan Vitamin dan Makanan Tambahan Yang Dirumus Untuk Kesihatan...

Sebenarnye saya baru lagi menggunakan produk shaklee...memang ternyata sangat berkesan...

Saya baru je melahirkan anak pertama saya pada 12 september 2012...mase tuh memang saya tak pernah langsung mendengar perkataan SHAKLEE nih sampai la 1ari mase saya dalam pantang ade yang add saya kat facebook...saya pon approve...sebenarnye saya memang susah nak approve orang yang saya tak kenal...saya tengok dia banyak post mengenai vitamin shaklee...saya pon baca testimoni2 yang telah mengamalkan memakan vitamin shaklee...semua memberikan maklumbalas yang sangat positif...mase tuh macam belum berminat untuk mencuba...sampai la 1ari ada anak kepada sepupu suami datang ke rumah...dia juga baru lepas berpantang then dia cerita yang dia amalkan makan set menyusu shaklee...air susu jadi banyak n pekat...actually saya memang 100% breastfeed baby saya...seperti terpanggil untuk mencuba saya pon pm kenalan facebook yang menjadi independent distributor tuh...saya tanyakan set menyusu..saya pon membeli la set tersebut yang mengandungi Vita-Lea,B Complex,Vita C, Zinc & Alfalfa...

Setelah lebih 2minggu menggunakan produk shaklee nih ternyata sangat mengujakan...sebelum tuh saya ade beberapa masalah seperti keputihan,jerawat,anak bejage malam so saya akan keletihan tak cukup rehat...but so amazing!!

Masalah keputihan saya semakin hari semakin berkurang n now setelah sebulan memakan produk nih dah langsung takde masalah...jerawat saya dah semakin bekurangan cume tinggal parut2 degil je...kalau anak saya bejage malam pon siang saya memang tak tido...sebelum makan produk nih memang siang saya akan tido untuk cover tido yang tak cukup...memang sentiasa bertenaga dalam pantang...luka ceaser saya pon cepat baik...

Ternyata saya dah menjumpai sesuatu untuk diamalkan...alhamdulillah tak rugi melabur lebih sikit untuk kesihatan & kecergasan diri...mungkin ini membantu yang selebihnye kuase yang maha esa..

Nih la set yang saya dah cube...pastu tambah Alfalfa je...




Selepas mencube produk2 di atas saya tertarik untuk mencuba ESP pulak...nak tau ape ESP tuh?

ESP (Energizing Soy Protein)...memang bes sekali cube pasti nak lagi...saya selalu minum campur dengan milo,susu anmum...kadang2 minuman bliss perisa pape jela pastu buh 1 scoop ESP n letak dalam shaker pastu shake...memang terbaik...pernah jugak try shake dengan jus epal..fuhhhh sampi menjilat bibir la jawabnye...


Kat entri lain nanti kite cite pasal vitamin2 yang kite makan tuh...pasni nak try yang lain pulak...




Kalau sesiapa berminat untuk mencuba bole hubungi saya:

ID Shaklee: 890962
Page FB: Syafiyah Vita Shop
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
Whatsapp: 017 7550520

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to syafiyah vita shoppe Design by : Arif